Jump to content

Tarres

Jefe de Ala DCS: VVS
  • Posts

    2547
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    26

6 Followers

About Tarres

Instructor AVE-69
  • Birthday 09/22/1974

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Altea

Otros campos

  • Controles
    Hotas Warthog
  • Procedencia
    Comunidad Valenciana
  • Escarapela
    Ninguno

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Tarres's Achievements

Comandante E69

Comandante E69 (14/17)

  1. Apaños varios en Enero, sobretodo el INS maldito del KA-50 DCS: AH-64D by Eagle Dynamics Added TADS IAT MP sync. Add Israeli AH-64D livery created by ZedTank. Add patches for Pilots. Fixed: IHADSS image scale incorrect. Fixed: CPG DMS Autopage button state is de-synced in multicrew. Fixed: Selecting GUN on cyclic WAS was reverting MANRNG > value to default value. Fixed: George spaming "Lost Target" messages. Fixed: The Free Air Temperature gauge should not have backlighting. Fixed: The standby Magnetic Compass lighting should be controlled by STBY INST knob. Fixed: HMD Grayscale page coop synchronisation. Fixed: BACK SCATTER message should have a space. Instant Action Missions Update. DCS Ka-50 Black Shark 3 by Eagle Dynamics Tuned INS alignment process. Manual alignment precision is now much higher and close to the hot start and auto-alignment precision. Autopilot auto-turn won't be dependent on INS anymore. It only aims for decreasing Shkval deviation from zero (for all roll angles). Fixed a bug of wrong switching from inertial mode to ADC after 60 minutes of inertial mode work. Hot start INS alignment precision made it a bit worse to match a cold start manual INS alignment precision. Remade INS alignment options and settings in mission editor. 3D. Corrected nose textures. 3D. Rotor blades animation corrected. 3D. Motion blur of rotors head corrected. 3D. Added night texture of external cockpit model. Cockpit. R-828 texture ambient occlusion corrected. VR. Add the option to choose HMS render eye. Startup sounds updated. Renamed cockpit hints for HSI knobs. ABRIS. The English ABRIS charts setup shows two Russian items - fixed. DCS: Mi-24P Hind by Eagle Dynamics Fixed: Mirrors and thermometer are not seen in external view. Fixed: Aiming station - zoom IN / OUT binds not working. Fixed: Rotor shaft animation.
  2. Yo diría que ya no hace falta.
  3. No, eso ya no es necesario. Ahora quedan vinculados a la cuenta directamnte.
  4. Dcs pide ahora SSD como mínimo. Yo lo tengo en un NVMe PCIx4 solo para él, con el SO en otro NVMe.
  5. Confirmado, es la traducción al castellano. No se ha actualizado y coge en lugar de los nombres, los nombres de los parámetros internos de llamada. Resultado: el caos de letras. Recordad que al contrario del Inglés, Alemán, Francés y Ruso (y chino creo), la traducción de DCS al castellano no es "oficial" como se entendería.
  6. Probado en otras misiones y mapas y sin problemas. Que extraño.
  7. Así es. Luego lo probaré en otros mapas, pero en misión rápida Cáucaso leo bien esa página
  8. A mi me va bien. ¿Mods o aplicaciones de piernógrafo?
  9. Me apunto en principio.
  10. El alcance del Igla (aka SA-18) es correcto. Es un misil de 1983, no tiene la cabeza buscadora de los modernos Stinger POST (multiespectrales) o el SA-24. La unica pega es la cabeza contra IA, concretamente contra algunas IA y dependiendo de donde impacte. Si pasan a usar una burbuja para el cálculo de la simulación tipo Falcon, es posible que puedan meter modelos de daños mejorados a la IA... veremos en 2024.
  11. Asi es. La INU está bugueada, reconocido por ED y se espera que en Enero lo arreglen. Esta acumulación de errores de deriva influye en el datalink, ya que el Abris guarda el dato de coordenadas que le pasa el PVI-800. Y obviamente ese dato es el que usa para pasar objetivos o usar el modo de punto de ingreso o el de girar al objetivo. Parece que en la realidad el modo "acelerado" de 3 minutos lee los datos anteriormente introducidos en la INU por el personal de tierra, es nuestro caso lo que se haya puesto en el editor, por ejemplo el tipo 3 inercial + giroscopios. Por ahora ED recomienda el arranque en caliente en las misiones y poner en el editor en opciones de la INU el tipo 3: inerciales con giroscopios. Asimismo hay que poner el QNH para el tema de las alturas y que los errores se minimicen, pero ahora lo que manda es el bug gordo de la INU. De todas formas cuando funcione habrá que usar los ªfix points" para ir ajustando los inerciales en el vuelo. Se recomienda que uno esté sobre una marca de terreno reconocible para ajustar la INU antes de atacar y minimizar los errores. El sistema de inerciales que usa es de los 70-80 o sea que... El MWS no está conectado a la INU, simplemente da azimut con respecto al helo y tiene ángulos muertos por la colocación de los sensores, sobre todo en la posición 2-4 y la 10-8. El tema AA están mirando el daño que produce la cabeza de combate, pero obviamente tienen que tocar los modelos de daños de la IA, que ya sabemos como es...
  12. Vamos con diciembre: DCS: AH-64D by Eagle Dynamics Added Multi-Target Tracker ( so far without synchronization for multi-crew W.I.P ). Instruction video. Added Performance Page (W.I.P). Instruction video. Fixed: Incorrect SAS Tones and Hold behavior. Added Pilot and CP/G first person view models with animations. Added new voice messages for George as Pilot and CP/G. Added main gears collapse into the fuselage after hard landing. Added new livery Korea Air Force, Egypt Air Force and Israeli AH-64D livery created by ZedTank. livery update: Grim Reapers 4-2 ARB Devils 1-1 ARB. Fixed: Desync ACQ TRN after CP/G`s detach and attach again. Fixed; ALT-H activation conditions are not met. Fixed: FMC channels not synced on CP/G join - MP. Fixed: Can not create waypoints after CP/G exits. Fixed: Unable to store targets in multiplayer. Fixed: Range source switching back to laser range when Sight changed from HMD to TADS. Fixed: Exported TEDAC creates a double image on the TEDAC in the cockpit. Fixed: Jettison not synced between cockpits. Fixed: Point deletion desync. Fixed: Switching to the CP/G seat after setting attitude hold in pilot seat issue. Fixed: Some ground units did not heat up in FLIR mode. Coming after this update: In addition to bug fixes, other ongoing work on the AH-64D includes improvements to the external model, AGM-114L, COMM and DATALINK for Longbow Net support, flight model and SCAS improvements, improved IR signature, and “Robbie” fuel tank option. DCS: Mi-24P Hind by Eagle Dynamics Added: Engine surge effect due to gas dynamic instability after rockets launch gasses ingestion in engine intakes at low speeds. Effect is dynamic, but generally take as a rule that unguided rockets launch is safe at speeds more than 110 Kph and depend on rocket type and salvo amount Added: Petrovich AI now monitor space outside, if not busy with ocular sight, and warn about incoming fire or missile launches that are heading towards your aircraft, Petrovich also will press countermeasures dispense button. Added: Quick Start missions were added for NTTR and Caucasus Improved: Petrovich AI won't go through ATGM launch routine and distance reckoning if there are no more ATGMs left or loaded. Improved: Weapon system circuits logic was reviewed and improved according to electrical schemes and weapons peculiarities. This will affect weapons compatibilities with each other in a single loadout. Please refer to the quick start manual supplement pages for compatibility matrix available here. Improved: Weapons rearming panel racks numbering changed to intuitively reflect same weapons racks numbering you can find in cockpit Improved: Reference picture for weapons rearming panel updated Fixed: Explosion on jettison switch has no effect Fixed: CPG Input, some joystick binds were blocked Fixed: Petrovich AI voice is cut off when the AI menu is turned off Fixed: Machine gun and gunner weight and drag taken into account for FM Fixed: Added reference dash to magnetic compass Ki-13 DCS Black Shark 2 by Eagle Dynamics Fixed crash with export at cockpit initialising. DCS: UH-1H Huey by Eagle Dynamics Fixed: UHF 1MHz and 50kHz knob controls are inverted Fixed: UHF 10MHz knob controls are inverted Fixed: UHF Volume binds are inverted Y el KA-50-III
  13. Por la edad del sistema supongo. Iba a ser sustituido por los MMW cuando la idea eran las hordas de Fulda. Luego se volvió a la guia láser semi autónoma por el tema de los conflictos de baja intensidad (y los precios del FCR y los MMW). Y ahora volvemos a sistemas mas ágiles como los Spike.
×
×
  • Create New...

Important Information

Some pretty cookies are used in this website