Jump to content

rFactor 2 – Open Beta Now Available


Zhuravlik

Recommended Posts

llevo tiempo queriendo probar uno de estos sim de carreras... :-) tengo un churro-volante usb con mas de 10 años cogiendo polvo...asi que pa comenzar vale.

 

sabeis si por casulidad de puede utilizar con dos monitores, osea si yo me siento a la izquierda con un monitor, poner otro monitor para el pasajero a la derecha?¿

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 198
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Se podrá con el SofTH, pero si tus dos monitores son iguales, el centro de tu mirada no se queda en el de la izquierda sino en medio de los dos monitores, en el marco. A menos que lo engañes poniendo que tienes 3, con la consiguiente pérdida de frames por la resolución. Para eso como lo tengo yo, es mejor uno de 16/9 en el lado izquierdo y un 4/3 en el otro.

 

Luego que te funcione, que a mi no se por qué no me va ahora..

Edited by Vakiwey
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ayer estuve testeando los tres simus que tengo instalados en mi PC: RF2, iRacing y pCars. Pufff, el RF2, no se... por unos días vi la luz, pero al correr con los otros y entrar en el RF2, no se no se no se. Se queda muy atrás de los otros dos, y eso que al pCars le falta, pero a cualquier nivel para mi es peor. El RF1 directamente le descarto, me da una grima jugarlo...

 

En fin, esperemos ver que pasa en el futuro ;)

 

Salu2!

Link to comment
Share on other sites

UPDATE 2 Changelog (March 14, 2012):

GRAPHICS:

—————————

Some fixes to overlay/gauge rendering to make it more SLI friendly.

Fixed HDR problem for frame times greater than adapt ET.

Avoid flashing one frame of the options while driving in realtime (could happen if server went to next track).

Fixed up various HDR issues.

GAMEPLAY:

—————————-

More complete tire heat from damping (currently optional but won’t be forever).

Improved tire damping heat application and made more configurable.

Improved thread stability.

Prevent display and system sleeping (ded servers will only prevent system sleeping).

Added new finish criteria "% Track Laps" and "% Track Time" in case you don’t want the percentage of both which is what "% Track Defaults" does.

SOUNDS:

—————————-

Doubled the maximum number of sounds.

AI:

—————————-

Added fix for AI not to avoid other cars in private session (since they’re invisible).

Improved terrain sampling so that AI physics handles painted lines correctly.

PLUGINS:

—————————-

Added track IR plugin.

Fixed logical error that would have prevented some plugins from running properly.

Tweaked plugin message interface to allow chat commands.

Added chat commands to results stream.

Some other plugin additions.

UI:

—————————-

Added new filters to mp lobby.

Fixed bug where one frame of mis-sized vehicle or track selection shows up on main menu coming back from switching RFMs.

Added a button action to force reload of car spinner. (so modders can update the loose skin dds and see it in game immediately.)

Increased camera mobility around ôReflected Floorö showroom.

Tracking power loss in tire tool.

Link to comment
Share on other sites

Los gt no he podido instalarlos por que solo se pueden descargar por torrent y en el server no se puede.

Ya luego me la compondre para meterlos, pero el dedicado en la ultima version ya esta corriendo

 

Alguien ha colgado un enlace directo, estoy en ello

Edited by Kyle_Katarn
Link to comment
Share on other sites

Dame el enlace directo Kyle.

De paso, podriamos crear un hilo nuevo con todas las descargas que vayan saliendo, o con los mods y circuitos, para dejarlo todo mas ordenado. ¿Que os parece?

Voy a ver si lo creo.

Edited by Nako
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

 

Buenas.

 

unas vueltas al nuevo circuito de poznan de rfactor con el corvette cr6

 

 

un saludo

Buenas Digiprost

 

¿Que software utilizas para el smartphone?

 

un saludo

 

pon rfactor en itunes...

https://itunes.apple.com/es/app/ihud-for-rfactor-rfactor-2./id480699685?m

t=8

Edited by overlord74
Link to comment
Share on other sites

Alguien me puede decir donde buscar los archivos de los mods AuraT5_sounds, BayroT5_sounds y Dunsford 0.9b me ha bajadado losotros dos pero por alguna razon estos no los encuentro por ningun lado.

 

 

PD. Han sacado nueva actualuzacion y variado sensiblemente el panel de control de instalacion de mods haciendolo mas "visual" osea facil de saber lo que tienes y lo que no.

 

En concreto me da esta lista de mods de los servers qe he intentado entrar y lo que supuestamente falta:

 

 

Mod "Corvette-Nazareth 1.0" references a non-existent component "Nazareth Speedway 1.00".


Mod "F1 2012 LIGUE BETA 1.6" contains an updated component "F1LIGUEMODF12012_VEHICLE 1.6" no base component installed.


Mod "F1 2012 LIGUE BETA 1.6" contains an updated component "Malaysia 1.0" no base component installed.


Mod "F1 2012 LIGUE BETA 1.6" contains an updated component "Portugal 1.0" no base component installed.


Mod "F1 2012 LIGUE BETA 1.6" contains an updated component "redbull 1.6" no base component installed.


Mod "Formel2_OMR 1.1" references a non-existent component "Melbourne_DRS 1.0".


Mod "OMR_T5_Cup_v2 1.0" references a non-existent component "AuraT5 1.0".


Mod "OMR_T5_Cup_v2 1.0" references a non-existent component "AuraT5_sounds 1.0".


Mod "OMR_T5_Cup_v2 1.0" references a non-existent component "BayroT5 1.0".


Mod "OMR_T5_Cup_v2 1.0" references a non-existent component "BayroT5_sounds 1.0".


Mod "rFF1 Formula Masters 1.4" references a non-existent component "Melbourne_DRS 1.0".


Mod "rFF1 Formula Masters 1.4" references a non-existent component "rFF1 Formula 1.4".


Mod "rFF1 Formula Masters 1.4" references a non-existent component "rFF1Sounds 1.0".


Mod "SRPL_ClioCup 1.0" references a non-existent component "MidOhio_Virtua_LM 1.90".


Mod "SRPL_EnduGT 1.0" references a non-existent component "MidOhio_Virtua_LM 1.90".

Mod "SRT_T5_v1 1.0" references a non-existent component "AuraT5 1.0". lo tengo pero no lo instala hasta que tenga los otros imagino


Mod "SRT_T5_v1 1.0" references a non-existent component "AuraT5_sounds 1.0".


Mod "SRT_T5_v1 1.0" references a non-existent component "BayroT5 1.0". lo tengo


Mod "SRT_T5_v1 1.0" references a non-existent component "BayroT5_sounds 1.0".

Edited by overlord74
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Some pretty cookies are used in this website