Jump to content

DCS 2.1. Noticias y novedades


hijijis

Recommended Posts

Una duda desde la completa ignoracia de como esta actualmente, ya que llevo unos cuantos meses Off de DCS por no tener tiempo para nada, excepto pasar por el foro a ver como van las noticias.

 

Sabéis si con este motor la IA también tendrá en cuenta toda esa arboleda y edificios a la hora de visualizar objetivos? O será mas o menos como ahora (un par de actualizaciones atrás, ya que no estoy puesto al dia) que es como si no existiera nada y pueden verte aunque haya un bosque enfrente? 

Es una pasada como cambia y todo lo que añade, que se traduce también en peor visibilidad para identificar a ojímetro los blancos, cosa que me encanta pero si la IA también acompaña que sino no podremos a provechar todo su potencial.

 

:aplauso-6:

 

 

Edited by ozius
Link to comment
Share on other sites

Pero que coño....

 

Esto si que me acaba de dejar descolocado..... ¿otro guiño al sector civil? ¿o es para probar tecnología y/o sistemas?

 

Editado: De Skatezilla, de un contrato para un producto profesional, nos darán mas información cuando lo añadan a DCS World.

https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3275955&postcount=1062

Quote

This is for a professional contract now, more information will come later about a game version.

 

Edited by Silver_Dragon
Link to comment
Share on other sites

Suena interesante esto

 

yo no digo nada pero que yo sepa empezamos por un proyecto profesional fallido de P51 y terminamos con teatro y varios contrincantes.....

 

No sería raro que estuvieran catando el mercado a ver si la gente se interesa: ya tenemos tres aeronaves (uh1, mi8 y l39c) que pueden ser utilizadas como ''civiles'' , un gps , una campaña civil..., catando

 

ahora el tema está muuuuuuuuyyyyyyy limitado, la culpa es de los teatros, muy pequeños.

 

Tal vez a largo plazo este aspecto civil se desarrolle pero no lo veo mas allá de aeronaves tipo Aviocar, Let 410, An-2, Twin Otter, Do228....

 

PD: Me ha encantado la pista :icon_mrgreen:

 

EDITO: Tendremos un entrenador para DCS VVS

 

 

Edited by BRISAFRESCA
Link to comment
Share on other sites

Al ser un proyecto profesional, no pierden nada en añadirlo al simulador, el dinero del desarrollo ya está pagado por el que lo encargó, seguramente pudieron añadir la clausula al firmar el contrato o despues de poderlo añadir al sector "gamer", como en el pasado, el entrenador de escritorio del A-10C para la ANG, el entrenador de JTAC para el ejercito ingles que acabo como Combined Arms y el entrenador del Mi-8 para Concord XXI. Que se "sepa", el P-51D no fue un proyecto profesional, sino un concepto hecho por Yo-Yo de un aparato de pistón que siguió adelante y se convirtió en modulo y después tiró Luthiem y la KS de WW2 para adelante con el resto. Otros proyectos profesionales que no nos han pasado son la consola del artillero del AC-130 para la USAF, los mapas de Concord XXI con el Mi-8 por Belsimtek y seguramente mas proyectos que no se le han dado publicidad y ni siquiera en The Battle sim (bueno si, ese "rumor" de un F-16 y AH-64 y ciertos teatros que nunca mas se supo que aparecen en TBS).

Edited by Silver_Dragon
Link to comment
Share on other sites

ED convoca a los jugadores a un test de estres masivo en los servidores de ED
https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=195198

Quote

Dear virtual pilots,

This Monday Oct. 30 at 17-00 GMT (20-00 MSK) we plan to make wide multiplayer test. Main goal is to catch server issues with A-A weapon use. Mission "1_Op_Armageddon_V13" from 104th server will be used (thanks to creators and server admins)

We invite all who has DCS World ver. 1.5.7.10872.388 (release or Open Beta). Mandatory conditions:

1. Pure client

2. Chat window should be opened all the time in READ mode. You can use chat in WRITE mode only in the last resort

3. You should comply with ED employee instructions (Server admin, BillyCrusher, Dzen, Nim, FrogFoot, USSR_Rik)

4. No other special rules. You can do what you want from aerobatics up to self destroy. Main task is wide use of guided air-to-air weapons. Being killed just change role and play again. Labels are ON, all views are opened.

In case of any issue (server crash, disconnect etc.) return to server list, wait for our test server appears and connect again. We will inform you about testing finish in game chat.

Date and time can be detailed here. 

Server name: ED_Test. 
TeamSpeak server: teamspeak.eagle.ru. TS channels - 'Mass_Test - English channel' and 'Mass_Test - Russian channel'

 

 

Link to comment
Share on other sites

Changelog de la 2.1.1 Update 6

https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3282593&postcount=36

Quote

 

DCS 2.1.1.11317 Update 6

DCS World

F-16 and MiG-29 added to Poland.

AI propeller aircraft: landing physics improved.

ME: Formation list localized.

Train will work with late activation.

The crash in the mission dialog when corrupted mission file is in folder fixed.

Server crash when client disconnected by timeout fixed.

AI aircraft with AFAC task will marks target by laser again.


DCS SA342 Gazelle by Polychop Simulations

Added Hydraulic Damages

Added Camera Damages

Added Cockpit Instruments/Devices Damages

Corrected Rotor Rpm Governor

Corrected Autopilot Altitude and Speed modes

Corrected Ground behavior

Corrected Autopilot needles

Corrected Autopilot Speed mode

Corrected behavior at ground

Corrected damages (still WIP)

Corrected Fenestron damaged 3D shapes

Corrected Flap sound

Corrected Zbias issue at Alarm panel

Reworked damages (still WIP)

Reworked sounds (still WIP)

Corrected vortex effect

Corrected lods 3D shapes


DCS FC3

Su-33: Corrected Normandy Su-33 Strike mission (increased carrier speed, decreased TO weight).

Su-33: Trimmer will work when in refueling mode.

Su-33: Refueling probe will light up by refueling lights.

Su-33: Part of the cockpit canopy texture restored.

Su-33: Flaperons will not intersect with missile launchers and vertical stabs when wings are folded.

Su-27: Missiles under air intakes aligned on the launchers.

Su-27: Vertical Velocity indicator will has not white looking edge when cockpit lights are on.


DCS MiG-15bis

Corrected the textures of mechanization indicator lamp.


DCS Fw 190 D-9

Incorrect textures of indicator lamp fixed.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

Some pretty cookies are used in this website