more/DSLam Posted April 16, 2011 Report Share Posted April 16, 2011 (edited) Ni tengo el juego pero me gano el chorizo, pero por si alguien ya se ha leído el link al post de luthier en el hilo de parches y ha pasado volando por encima de este detalle, lo pongo aquí. Hasta que no saquen el sdk oficial, ojo con usar mods en online: http://forum.1cpublishing.eu/showthread.php?t=21362 We’re probably going to ignore any infractions before today, but we’ll become more aggressive in the coming days. Please be warned. There will be a wide-scale account ban once we identify a large number of culprits. Everyone will be banned simultaneously, with no prior warning or chance for redemption. If you do not wish to be made an example of, please do not use ANY modified files in any online matches. Edited April 16, 2011 by more/DSLam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TUCKIE_JG52 Posted April 16, 2011 Report Share Posted April 16, 2011 Tres posts más abajo, Luthier clarificó que los mods de rendimiento no eran motivo de baneo. Aunque con el nuevo parche ya no harán falta. Sólo es motivo de baneo mods que afecten el FM/DM o a la invisibilidad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
more/DSLam Posted April 16, 2011 Author Report Share Posted April 16, 2011 (edited) Sí en la siguiente página dice, contradiciendo su anterior "ANY modified files": No that's not true, sorry if I was unclear. We won't ban you for SSAO, but we will ban you for FM / DM modifications, transparent textures, etc. Pero si tocas archivos con mods rollo mipmaps distintos, texturas del piloto de distinta resolución, etc, no afectaría a ese check? Bueno, quién tenga el simu, que investigue un poco antes de meter un mod en online. Edited April 16, 2011 by more/DSLam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.